1. Olga 170 punten

Bij een weekend in omgeving Amsterdam hebben we hier gegeten. Recensies gelezen bij Eet en gereserveerd via de 'Eetbutler'. Vriendelijke ontvangst. Tafels netjes gedekt. We kregen Turks brood en soort salade als amuse. Lekker. Mooie, niet al te grote kaart. Rode linzensoep en met knoflook gebakken spinazie op bedje van yoghurt als voorgerechten. Turks brood erbij. Smaakten goed. Lamskoteletjes en sac kavurma als hoofdgerechten. Geserveerd met knapperige frites, bulgur, gemengde salade en yoghurt met knoflook. Gerechten waren heerlijk, smaken waren heel verfijnd. Het vlees was heel mooi. Bediening correct en vriendelijk. We kregen ook een karaf water op tafel. Wij waren erg tevreden. Hebben geen dessert meer genomen. Alle tafels waren op een gegeven moment bezet met verschillende grote groepen. Hierdoor was het wel rumoerig. Als we nog eens in Amsterdam komen, willen we hier zeker weer eten.