in Echt

Wij verwelkomen u graag in ons restaurant of op ons terras!

1. osmen27 6918 punten

Na een hartelijke ontvangst in dit mooie historische pand aan de Pepinusbrug genoten wij van een lekker aperitiefje in de gezellige lounge. Het interieur van het restaurant is stijlvol ingericht met sfeervolle tafels en prachtige boeketten van orchideeën op diverse plekken. In dit ruime restaurant is het heerlijk en ongedwongen genieten van de vele afwisselende culinaire hoogstandjes. Wij kozen deze keer voor menu Pepijn. Wij complimenteren meesterkok Martin Brugman en zijn team voor de kwaliteit en de prachtige presentatie van de gerechten: creatief, smakelijk, vernieuwend en uitdagend. Voeg hierbij de uitstekende wijnen en de sublieme en zeer attente verzorging dan begrijpt u waarom wij dit restaurant van harte aanbevelen. Een ster waardig! Wij komen hier graag terug.

Vorige recensies van osmen27

• Na een hartelijke ontvangst in dit mooie historische pand aan de Pepinusbrug genoten wij van een lekker aperitiefje in de gezellige lounge. Het interieur van het restaurant is stijlvol ingericht met sfeervolle tafels en prachtige boeketten van orchideeën op diverse plekken. In dit ruime restaurant is het heerlijk en ongedwongen genieten van de vele afwisselende culinaire hoogstandjes. Wij kozen deze keer voor menu Hof van Herstal. Wij complimenteren meesterkok Martin Brugman en zijn team voor de kwaliteit en de prachtige presentatie van de gerechten. Een ster waardig! Wij komen hier graag terug.

• Wij moesten eventjes wachten voor wij aan tafel konden, omdat.....

Men tweemaal gereserveerd had en dat duurde wel erg lang.

Zeer opdringerig heeft men ons een "kir" opgedrongen die schandalig duur was.

En dan het eten: prima, smakelijk en keurig verzorgd.