1. Diederik

Je moet erg lang wachten voor je eten, minimaal 45 minuten... In de kipsalade zitten geen stukken kip maar kipfilet wat je als beleg gebruikt, belachelijk! En dit voor bijna 8 euro, niet waard!

1. Beste Diederik,

Jammer van je vervelende ervaring tijdens je bezoek aan ons. Door drukte kan de wachttijd oplopen onze excuses hiervoor.

Onze salade pollo bevat standaard ambachtelijk gerookte kip zoals op onze menukaart staat vermeld. De kip snijden we zelf in hapklare stukken. Via de toppings had je ook kunnen kiezen voor gebakken kip ipv gerookte of een andere topping zoals gamba's, carpaccio, parmaham etc. Jammer dat je dit niet ter plaatse hebt aangegeven, zodat we alsnog een andere salade voor je hadden kunnen maken om je tevreden te stellen.

We hopen je nogmaals te zien bij Zappa's zodat we een salade naar wens kunnen maken en jou een drankje namens het huis kunnen aanbieden voor het ontstane ongemak.

Zappa's Arnhem