Op dit adres zit nu: Kinzan

1. Gisteren voor het eerst geweest, het ziet er allemaal best netjes uit. De tafels zijn ruim, er is genoeg, het personeel is actief, alleen zijn er wel wat kleine minpuntjes die mijn inziens doordat ze scherp geprijst zijn ook niet zo erg zijn:

Weinig bakplaten/wokpitten (wij waren er op dinsdag, een van de rustige dagen) Er waren ook veel lege plekken, maar ik kan me niet voorstellen dat er genoeg pitten zijn voor in het weekend. Vermoed dat dit ook bij de drankbuffetten zo is. Voor de rest vond ik de smaak van de woksauzen niet bijzonder, daar kan een goede kok meer uit halen en vind ik het persoonlijk zonde van de moeite. Het vlees is goed, de groenten zijn allemaal netjes gesneden maar de sauzen van de wok vielen me een beetje tegen. De soepen waren wel goed op smaak. Drankjes kan jezelf pakken en vind dit een goed systeem, ook op mijn biertjes heb ik niet te lang hoeven wachten.

Enige minpunt is de speelzaal, die is klein. Wat geen probleem is, maar er staan nu twee tv's die niet aanstonden en een voetbaltafel zonder bal. Met een kleine investering kan je hier een leuke plek van maken zodat het voor ouders met kinderen een stuk leuker wordt om hier te gaan eten.