1. jannie beuving

Wij stapten gisteravond binnen, volgens ons in een sushi restaurant, werden allerhartelijkst ontvangen en we kregen een tafel toegewezen. Totdat we zo opeens in de gaten kregen dat het hele restaurant nu in andere handen is en ook het assortiment een wel heel andere invulling aan onze avond ging geven. Maar wij zijn geen moeilijke mensen en lieten ons verrassen!

Nadat we uitgelegd hadden waar we dachten te zijn kregen we uitleg over het concept van Hollandsche bodem. Met frisse moet zijn we aan het buffet begonnen, we kregen een heerlijk warm broodje met toebehoren waar we een kopje soep bij genomen hebben. Daarna aan het buffet begonnen, een heerlijke hamburger laten bereiden en ons bordje gevuld met verse salade en groente. Het smaakte allemaal voortreffelijk... dus we hebben ons bord nog een paar keer gevuld! Het eten is echt prima!

Dat mensen er geen sfeer vinden hangen komt, denk ik, omdat het zo'n groot pand is! Maar als wij uit eten gaan maken we zelf wel sfeer, en het personeel is ook toegankelijk voor een praatje en vriendelijkheid! Deze mensen verdienen absoluut een kans want zeg nou zelf, voor 20 euro je buik vol eten, en echt lekker vers eten, waar kan dat nog!

Heel veel succes en we komen zeker nog een keer terug!
    Jan en Jannie Kuttschruitter