1. Afgelopen zondag was het de bedoeling dat we met de familie voor een feestelijke gelegenheid hier zouden eten. We hadden ruim op tijd gereserveerd omdat het een grote groep was en één van ons een gluten intolerantie heeft. Dit was geen probleem werd er aan de telefoon gezegd. Op de dag zelf gaf de chef kok echter aan dat hij het risico niet aandurfde en ze geen enkel gerecht volledig glutenvrij konden aanbieden. Daar stonden we dan met 10 volwassenen en 2 kleine kinderen, behalve "welgemeende" excuses konden ze niet voor ons betekenen. We moesten dus maar op zoek naar iets anders. Ik snap best dat niet iedere keuken met ieder allergie rekening kan houden, maar geef dit dan aan bij de reservering.

Het ergste was nog niet eens dat het niet mogelijk was om hier te eten, maar dat ze het probeerden af te schuiven op degene die gereserveerd had. Volgens de bedrijfsleider was er namelijk niet aangegeven dat het hier om een ernstige intolerantie ging, bij een milde allergie zou het wel kunnen. We hebben het eten helaas niet kunnen proeven maar aan de tramhalte een zeer nare bijsmaak overgehouden.