1. Lekkere versgemaakte sushi voor een goede prijs. Als afhaalrestaurant zeer goed, maar als uitje eigenlijk een ramp. We zijn er nu 3 keer wezen eten en de laatste 2 keer hebben we steeds zo ongeveer 3 kwartier moeten wachten voor we onze bestelling kregen! De laatste keer bijna 3 uur gezeten, 2 rondes gekregen en weer ons nagerecht moeten laten gaan!!! (De keer daarvoor hebben we zelfs moeten vragen ons eten maar in te pakken). Dit is een structureel organisatorisch probleem, omdat afhaalbestelligen steeds voorgaan. Dit moeten jullie echt anders gaan regelen! Ook warme hapjes die koud zijn geworden omdat ze niet meteen geserveerd worden. Daarnaast merk je dat het personeel weinig ervaren is in de bediening, zo wordt vergeten lege glazen, kannen etc op te halen. Het spijt me daarom zeer, maar voor de service moet ik jullie echt een 2 geven. Ik hoop dat dit gaat veranderen, want het is eten is echt de moeite waard!