in Waalwijk

Brabantse bourgondische gezelligheid

1. Monique Damen

Het eten was goed. Maar bij binnenkomst wilden ze ons naast vreemde mensen zetten. Nadat we aangegeven hadden dat we dat niet wilden konden we aan een andere 4 persoons tafel gaan zitten. Nadat we besteld hadden schoven ze het 2de tafeltje 8 cm van onze tafel af en moesten daar 2 vreemde mensen naast ons (op 8 cm na) gaan zitten. Die waren hier ook niet van gediend en nadat we dit kenbaar gemaakt hadden (wij zaten al aan ons voorgerecht) ging een stel die dit aanhoorden voor onze "buren" eerder weg zodat zij daar konden plaats nemen. Dit was volgens het personeel normaal dat ze de mensen zo dicht tegen elkaar zetten. Als ik gereserveerd heb dan wil ik tijdens mijn diner een klein beetje prive met mijn partner kunnen praten maar dat is echt niet mogelijk met mensen op 8 cm. Als ze dit nou aangeven bij de reservering dan kan je ergens anders naar toe gaan maar ze zetten de mensen naast je neer als je al besteld hebt.
    Zo jammer want het eten was zo lekker!! Maar de sfeer was al lang verpest toen!!