1. Afgelopen zaterdag (6 februari 2016) met 2 personen gegeten: over all een prima avond en heerlijk gegeten! Onze keuze viel voor het 4-gangen menu en die was heerlijk en voldoende voor 2 dames :) Elk gerecht was een prachtig kunstwerk om te zien.

Wel twee puntjes die ik wil delen die ik graag anders had gezien die avond:
    We hadden netjes gereserveerd via de site, wat super makkelijk en snel ging. Bij aankomst vond ik de ontvangst zeer matig. Ik ben daar anders gewend. De dame in kwestie kwam erg koel over en had moeite ons terug te vinden op de lijst. Na een gevoelsmatige lange tijd maar te staan met jas aan in de gang en met mobile al in de hand om het bewijs of reserveringsnummer te zoeken, zag ze ons uiteindelijk "staan" (bovenaan de lijst) en waren we welkom: onze jassen mochten uit! Uiteraard mag iedereen zijn dag niet hebben hoor, maar de "toon" was daarmee wel gezet helaas en voelde mij door haar houding niet erg welkom.

Ander puntje:
    Toen het brood op tafel kwam, vertelden wij dat 1 van ons "glutenvrij" was wegens een gluten allergie en dus helaas het brood niet kon eten. Ze gaven aan daar rekening mee te houden qua menu enzo (wat overigens ook prima is gedaan), maar kwamen niet zelf met het idee om dan ook wat glutenvrij brood te brengen als alternatief, want dat hebben ze. Na een half uur hebben we zelf de bediening aangeschoten voor wat glutenvrij brood op tafel. Het duurde nog tot na het volgende gerecht tot het kwam. Een plateau met 3 sneetjes glutenvrij brood, maar zonder nieuw boter...en voor iemand die een gluten allergie heeft, kan dan niet dezelfde boter gebruiken die al gebruikt is voor gewoon brood. Ik heb nog het stukje boter zo kunnen snijden met een schoon mes, zodat ook de ander wat boter kon gebruiken. Wellicht een tip voor een eventuele volgende keer als iemand aangeeft een gluten allergie te hebben.