1. Live Cooking was prima, wat betreft het eten en de bediening... Top.

Alleen onbegrijpelijk dat er naast je tafeltje personen worden toegelaten met een HOND. Nu hebben wij absoluut niets tegen honden, alleen in een Restaurant en zeker bij Van de Valk vinden wij dit erg ongepast om steeds het gepiep van de hond te horen en het heen en weer geloop.
    Dit gemeld bij de receptie, het blijkt een beleid te zijn dat als de honden zijn aangelijnd dit wordt toegelaten... kunnen we binnenkort zeker ook weer gaan roken of een ander aangelijnd huisdier meenemen..!

Directie Van der Valk in Assen denk hier eens over na, wij zijn zeker niet de enigen. Hoe graag we hier ook komen, we zullen eens goed gaan nadenken over een volgende keer.

Vorige recensies van Familie HaLe

• Twee weken geleden hier geweest, fantastisch gegeten (live cooking), leuke spontane mensen in de bediening en voor een betaalbare prijs.
    Het ontbijtbuffet is ook geweldig, genoeg (bijna teveel) voor iedereen.
    We komen hier graag terug.