1. E. Beekman

Bij binnenkomst werden we opgevangen in het voorhalletje. Onze tafel was nog niet beschikbaar, en we konden niet in het restaurant wachten, want er is geen zitje of bar om zolang iets te gebruiken. We werden, na achterlating van ons mobiele nummer, naar buiten gestuurd, de kou in (30 januari 2016). Omdat we er niet veel voor voelden om ergens anders een drankje te halen (wie weet krijg je, als het net voor je neus staat, een telefoontje dat de tafel beschikbaar is), hebben we een kwartier in Vlissingen rondgelopen. We hadden wel verwacht dat ons tenminste door Lungo Mare een drankje zou worden aangeboden ter compensatie van het ongemak, maar nee, dat kwam niet in het woordenboek voor. Ja, het eten was goed, daar wil ik niets negatiefs over zeggen, maar het weer naar buiten sturen vond ik geen manier van doen. Ik denk dat als het had geregend, we vriendelijk hadden bedankt en een ander restaurant waren gaan zoeken. We zullen dan ook geen gebruik meer maken van de diensten van Lungo Mare.