1. mar 295 punten

Gisteren met vier personen gegeten. De bediening is vriendelijk, maar absoluut traag! Het duurt verschrikkelijk lang voordat ze de bestelling op komen nemen en tussen de gangen door krijg je niks te drinken als je daar niet zelf om vraagt!

Het eten zelf vond ik redelijk, vooral de spareribs en saté waren goed. Nagerecht vond ik slecht! Had stoofpeer met wat fruit en klein bolletje ijs. Weinig smaak aan en ik miste de slagroom erbij!

Met beter personeel zou dit een veel beter restaurant zijn!

1. Massada
    Van restaurant

Beste Mar,

Vervelend dat u een slechte ervaring hebt gehad. We hebben een drukke avond gehad en hebben daardoor niet snel genoeg reageert op uw wensen. We zullen dit verbeteren in de toekomst. Graag willen wij u erop wijzen dat wanneer er geen slagroom bij het dessert zit maar u het er graag bij wilt wij dit altijd snel voor u kunnen regelen. Bedankt in elk geval voor uw recensie. Voor ons blijft er altijd iets te leren. We hopen dat u nog een keer bij ons komt voor een herkansing.

Mvg, Team Massada

Vorige recensies van mar

• mar

Gisteravond daar gegeten. Duurde lang voordat we wat te drinken kregen en nog langer voordat we de menukaart kregen.
    Toen wij binnenkwamen was het niet druk, dus vraag me af waarom dat zo lang moet duren.
    We hadden allebei sate van de haas besteld. Na een uur wachten kregen we dat dan eindelijk.
    Sate was op zich goed, niet super mals, maar wel goed. Er zat patat en salade bij, dit was ruim voldoende.
    Als er meer bediening zou lopen, zouden wij hier misschien wat vaker heen gaan.

6,3