1. 2x een pizza besteld, 2x niet kunnen genieten. De eerste keer droop het vet van de pizza af, bodem sompig en klef. Vandaag weer besteld (na haast een jaar). Trek je de doos open thuis en dan kun je treuren. Waar is het beleg?? Die 2 stukjes spek, 1 stukje ham en paar ringetjes kaas heb ik er zelf nog maar over gegooid thuis voor de smaak. Ik ben genezen, ik kom hier niet meer.

1. Beste Mark ????

Het zou fair zijn geweest als je een achternaam bij je reactie had geplaatst.
    Met een fake naam of zonder achternaam kunnen we niet communiceren en kunnen er dus geen problemen worden opgelost. Bovendien hadden we het bijzonder op prijs gesteld als je met je klacht(en) persoonlijk bij ons was gekomen, we waren er zeker uit gekomen!

Als je actief op internet bent, zul je erachter komen dat we als bedrijf zeer goede en lovende recensies krijgen....

Dus, maak je kenbaar en kom bij ons langs in de zaak. De deur staat voor je open!

Team "Manjefiek"

2. achternaam is van kammen

ik sta voor mijn commentaar

en ben niet een slijmbal zoals enkele van uw andere vrienden en familie leden die hier ook recensies schrijven

ik vind het werkelijk waar bar slecht en bestel mijn pizza's bij de pater
    daar zijn ze goed en zit er wel beleg op

3. snap niet dat sommige mensen nog bestellen bij u
    maar toch zijn mijn buren vanavond deze vergissing begaan

kapsalon shoarma net besteld

en krijgen kip

tsja

ze durven er niks van te zeggen

maar ik wel