1. Rik 367 punten

Al diverse malen met veel plezier gegeten maar deze keer was het uitermate teleurstellend. Bij binnenkomst viel ons op dat de afbuiging in de keuken niet goed functioneert. Bestelling opgenomen. Maïssoep was zeer waterig en smakeloos. De maïs was er waarschijnlijk overheen gevlogen. Gemeld aan de bediening. Ik kreeg een andere maïssoep waar wat zout en peper was toegevoegd. Geen verbetering dus. Daarna de spareribs wat een nieuwe teleurstelling opleverde. Al diverse malen spareribs hier gegeten die zo mals waren dat je ze met mes en vork kon eten. Nu waren het uitgedroogde botjes met dito vlees. Kortom kraak nog smaak. Ook hier melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Voor ons niet meer naar Amigo.

1. Amigo
    Van restaurant

Ik heb de zefde avond 35 mensen spare ribs geserveerd geen een klacht en onze spare ribs komen aal jaren van het zelfde slager en zelfde marinade .mais soep kan kloppen dat de eerste keer watterig was,maar 2de keer heb ik geproefd en dan naar u geserveerd. Ik vind t helemaal prima dat jullie niet meer naar ons komen want eerlijk gezegd heb ik ook geen zin in zeikers. Ik doe me werk met plezier voor juiste gasten.gr

2. Jammer dat u mijn kritiek niet serieus neemt