1. Dubbele gevoelens, in het begin altijd lekker eten. Laatste jaren erg karig, in vergelijking wat je krijgt en betaalt! Gemiddelde prijs voor het eten rond de 25,00 euro en heel veel is het echt niet.

Rauwe kip gehad, personeel ook niet altijd vriendelijk. Overigens op het terras staan boompjes en dan zetten ze daar net een tafel naast. Dus heb je dubbel een obstakel als je daar langs wilt met een kinderwagen. Wanneer je er zelf zit met een kinderwagen kun je wel 1250x opstaan tenzij je ervoor kiest om deze 50 meter verderop te parkeren met alle gevolgen... Ik ga er niet meer heen!

2,2

1. Hallo Melissa,

Volgens mij haal je de prijzen een beetje door elkaar, bijna alle hoofdgerechten bij Luna kosten 17,95 (pasta's e.d. zijn goedkoper). Voor 24,95 heb je een driegangenmenu met soep en voor 26,95 heb je een driegangenmenu met voorgerecht (zie website).

2. Beste Renske,

Ik zie dat je bij Luna werkt dus fijn dat je reageert.

Ik kan me niet herinneren dat ik met jou aan tafel heb gezeten buiten dat is een recensie een ervaring. Begrijpend lezen is mss niet je ding of ik ben niet duidelijk geweest. Ik heb 25 euro betaald en geen voorgerecht en geen nagerecht gehad. Ik had wel rauwe kip...jammie jammie.

Je manier van schrijven draagt er overigens niet aan bij dat ik het nog eens wil proberen. Ik ga regelmatig met een man of 12 uit eten maar we hebben jullie weer overgeslagen want het merendeel wilde niet bij jullie eten. Mss een tip: benader de klant op een andere manier zo van oh wat vervelend kunnen we je bereiken we willen je nog eens van harte uitnodigen en onze excuses voor het ongemak.

Wss heb je dat niet nodig klanten genoeg? Dan maak je ook niet druk om mijn ervaring meid.

Fijne dag verder!!

3. Wat is eet.nu toch ook een site voor zeikerds. Lekker achteraf lullen en hard werkende mensen zwart maken op social media.

Heb eens een beetje respect als gast (ja gast,.....geen klant) en ben niet zo opgefokt

4. 'Zeikerds' is inderdaad een zeer respectvolle term Patrick. Als het eten lekker was zou deze recensie er ook niet bij staan. Niemand heeft aangegeven dat er niet hard wordt gewerkt. Wellicht een idee voor jezelf om je niet zo druk te maken. Het is maar een recensie toch. ik weet niet hoe jij je gasten behandelt als je niet over klanten wilt spreken maar mijn gasten ontvangen geen rauwe kip. Je zult vast wel een heel verhaal hier op terug hebben wat ook mag hoor. Het zal echter geen invloed hebben op de ervaringen die ik heb opgedaan in dit restaurant. Misschien kun je zelf een recensie noteren. Waarschijnlijk heb je een betere ervaring en dat is helemaal prima!!