1. Met veel eet en afhaal ervaring afgelopen weekend voor het eerst in Doetinchem bij Nori een bestelling gedaan. Super vriendelijk en goed geholpen. De belofte dat "de Bites" (kleine sushi balletjes) ons erg goed zouden smaken is helemaal waar gemaakt. Echt heel erg lekker, vooral de Tuna Bite! De crispy shrimp rol (Dragonroll / ebi tempura maki) was heel erg lekker met een zoetje er in, een echte aanrader!!

De versheid en smaak van de zalm beviel iets minder goed en kan volgens ons een stuk beter. Vooral aan het koken van de rijst mag ook meer aandacht besteed worden want die was bij al onze sushi een beetje flauw (suiker, zout en rijstazijn) en de korrel structuur was er grotendeels uit. Dit terwijl het niet overkookt aanvoelde.. misschien de kwaliteit van de rijst?! Uiteindelijk zeker geen negatieve ervaring maar wij zijn beter gewend..