Op dit adres zit nu: Tribeca

1. We mogen weer dineren bij onze favoriet in het zuiden en treden binnen bij Boreas in Heeze. De ontvangst is wederom allerhartelijkst en we nemen plaats aan een mooie ronde tafel. Heerlijke alcoholvrije (hier wel!) aperitieven worden ingeschonken en de optocht van liefst 6 verschillende amuses begint meteen, heerlijk! Daarna volgt het 'Nieuwjaars' menu bestaande uit o.a. langoustines, coquilles en duif. Mooie gerechten, alles perfect op smaak en vergezeld van heerlijke wijnen. Daarna scheiden de wegen omdat tafelgenote voor twee heerlijke desserts van mango, chocolade en passievrucht gaat en tafelheer voor de kaas kiest. De keuze is lastig want de kaaswagen bevat zeker 25 verschillende soorten! Compliment hiervoor maar zeker ook voor de begeleiders van deze kazen want er volgt een 10 jaar oude Madeira (top), brood, boter, crackers, druiven, rozijnen, stroop, honing en abrikozencompote. Wat een weelde! We sluiten tevreden af met koffie, thee en ook nu worden weer een veelvoud aan lekkere friandises aangeboden.
    We hebben weer een fantastische avond mee mogen maken en niet in de laatste plaats door het zeer aardige en professionele personeel.
    Bij het verlaten van het pand beloven we één ding: we komen snel weer terug!