1. Viel ons erg tegen! Het afhaalmenu was weinig voor veel geld. Niet wat we van de chinees gewend zijn. Babi Pangang was heel hard en droog. Ook de rest van het menu viel ons tegen, behalve de garnalen. Geen aanrader helaas.

2,2

1. Geachte mevrouw (Sita),

Wat jammer dat we samen niet tot een oplossing konden komen afgelopen week. U heeft zelf ons menukaart verkeerd gelezen, met als gevolg dat u meer geld kwijt was dan u in eerste instantie in gedachte had. U wou onze San Ping menu voor 4 personen bestellen voor €34,80 totaal. Op ons menu kaart staat duidelijk aangegeven dat het €17,90 per persoon kost. Er zijn 6 gerechten aanwezig, waaronder 2x Babi Pangang van het huis wat al los €13,90 kost. En dan hebben het ook nog niet over de Garnalen van €15,90 die u er 2x bij krijgt als u voor 4 personen besteld. Hetgeen, dat u zelf een fout heeft gemaakt, maar toch de helft wilt betalen kan natuurlijk niet.

Tot slot, u bedreigde ons al om een slechte referentie te schrijven voordat u uw bestelling binnen had. U man kwam het namelijk ophalen, maar hij belde u over de prijs tijdens het afrekenen, omdat hij van u te horen kreeg dat het maar 35 euro was. U belde ons nog kort nadat hij vertrok over het schrijven van een slechte review, omdat wij u geen 50% korting konden geven. Dit is erg onredelijk van u en we kunnen uw review ook niet serieus nemen.