1. Afgegaan op de goede recensies van deze site een reservering bij dit grieks restaurant gemaakt voor dezelfde avond.

De binnenkomst was hartelijk en vriendelijk, maar voor de verdere avond zag je het personeel voorbij vliegen, waarbij er een medewerkster wel heel alert reageerde toen ik per ongeluk me mes liet vallen, voordat ik het op kon rapen lag er al een schoon mes naast me. Knap opgemerkt!!

We hadden een vlees/vis schotel voor 2 personen besteld. Maar wat viel deze tegen. Er was erg weinig vlees, maar wel een overschot aan gyros, mijn inziens maakte de kok er zich zo wel heel erg makkelijk vanaf op deze manier.
    Van de vis was er één stukje zalm en voor de rest was alles gefrituurd, erg jammer. Hier hebben we nog iets van gezegd tegen de bediening, er werd sorry gezegd, maar verder ook geen alternatief aangeboden, jammer. Achteraf gezien hadden we beter 2 losse schotels kunnen nemen dan hadden we meer gehad voor ons geld, nu vond ik het te betalen bedrag echt niet waard. De bijgerechten waren verder wel goed.

Erg jammer van deze avond waar we ons op verheugd hadden gezien de goede recensies, maar waar wij ons helaas niet in kunnen vinden. Wij zullen hier niet meer terugkomen.

1. weinig.. vlees..? ach ja...