1. w matthijs

Op mijn verjaardag leek het me leuk om samen met mijn vriendin voor het eerst lekker te gaan wokken in sluiskil, wat viel dit zwaar tegen!!! Het begon al bij het reserveren via de telefoon. Er werd geschreeuwd aan de andere kant van de lijn. Toen ik vervolgens zei "Ik wou graag reserveren voor 2 personen om half 7," kreeg ik als antwoord "Oké is goed" en vervolgens werd de telefoon opgehangen.

In het restaurant aangekomen, werden wij niet begroet en zei de bazin met een chagerijnig gezicht "HIER!!" en wees met haar vinger naar een tafel. Vervolgens kwam een jong meisje onze drankjes opnemen en deed dat net als haar bazin met een woord "DRINKEN!?" Vervolgens werd de werkwijze van het buffet niet uitgelegd.

Uiteindelijk hebben we wel lekker gegeten, maar toch zit je niet op je gemak als ze je ook nog eens raar aan staan te kijken. Bij het afrekenen bleek ook nog eens dat ze mijn koesterpas niet hadden verrekend, waar ze wel allemaal reclame over maken (€1,50 per persoon korting). Helaas kwam ik hier pas thuis achter.

Ik ben zelf kok, maar om eerlijk te zijn moet je van een wokrestaurant niet al te veel verwachten. Toch zou ik als tip mee willen geven aan dit bedrijf, wees wat gastvriendelijker als je tenminste wil dat je gasten terug komen. Ook gastvriendelijkheid is een van de punten die erg belangrijk zijn als horeca bedrijf!