1. Het restaurant oogt wat louche van buitenaf door de rode verlichting, maar eenmaal binnen kom je terecht in een geweldige inrichting. Het oogt allemaal wat Zuid-Amerikaans zoals de naam betaamt. Na in de de loungeset op de verhoging onder het onvermijdelijke schilderij van Ché een rood wijntje te hebben genoten (Malbec - redelijk, maar niet geweldig en met 19,95 de fles redelijk aan de prijs) besluiten we toch maar te blijven eten aangezien het restaurant van onze eerste keuze vandaag gesloten bleek en we altijd in zijn voor een culinair avontuurtje.

Hoewel de zaak nog redelijk leeg is op dit wat vroege tijdstip (17.30) blijken toch de eerste twee tafeltjes die we kiezen gereserveerd. Helaas geen bordjes op de tafels om zulks duidelijk te maken, maar na wat zoeken weet men toch een prima tafeltje voor ons te vinden.

De bediening is vriendelijk, druk en ongedwongen. Men wekt echter een beetje de indruk dat de zaak 'toch wel vol komt'. Overdreven veel 'betrokkenheid' kan ik niet echt bespeuren.

Voor mij de gebakken champignons vooraf. De kaas is er meer over gesmolten dan gegratineerd en waar ik eigenlijk min of meer vanzelfsprekend gevulde champignons had verwacht is mijn kommetje gevuld met partjes met wat kaas erover. Lekker, maar nou niet echt speciaal. Zou met een klein beetje kok al snel wat meer van te maken zijn geweest.
    De courgettesoep van mijn tafeldame is wél naar volle tevredenheid.

Als hoofdgerechten laten we een enchilada en een fajita aanrukken. De fajita zou spectaculair aan tafel worden geflambeerd, maar dan moest je (wellicht vanwege de drukte - het restaurant is inmiddels nokvol gelopen) goed opletten, want even met de gasaansteker erbij, Woesh! en klaar. Maar goed: een prima fajita en ook de enchilada kan de toets der kritiek goed doorstaan.

Al met al lekker maar niet heel speciaal gegeten bij mango's. Het decor gaf de meerwaarde.

Ruime (min of meer betaalde) parkeergelegenheid bij het tegenover gelegen theater De Lampegiet: al twee keer gewoon kunnen doorrijden zonder dat ik mijn € 6 kaartje in de gleuf te hoefde te steken... :-)