1. Vandaag hier voor het eerst pizza gehaald. Helaas een tegenvaller. Bij binnenkomst niet direct geholpen. We moesten 3 maal langs de bel lopen voordat iemand uit de keuken kwam, terwijl het niet druk was, want wij waren de enigen in het restaurant. In de keuken werd volop geschreeuwd en gescholden, terwijl wij uiteindelijk op onze pizza's wachten. Dit is niet mijn business normaal gesproken, maar als je voor een glazen tussenwand kiest, zorgen zij hier zelf voor.

De salami op de pizza was rot/over de datum. Toen ik de pizza terugbracht, kreeg ik de ene naar de andere smoes en zat ik fout volgens hen. Ik heb zelf in een pizzeria gewerkt, maar je hoeft geen genie te zijn om rotte salami te ruiken. Jammer dat ik belachelijk werd gemaakt toen ik vroeg of ik mijn geld terug mocht voor minstens 1 pizza.

Toen ik uiteindelijk besloot weg te gaan omdat het gesprek nergens heen ging, werd ik ook nog eens achtervolgd buiten omdat ik vlakbij hun keukendeur liep (naast de voordeur) en vroeg de manager/werknemer wat ik bij zijn deur moest. Wauw, customer service at it's finest. Ik raad iedereen af deze vage tent binnen te lopen.