Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. We zijn al een paar keer hier geweest, normaal gesproken is het eten goed, veel keus en elke keer een nieuwe kaart.

Helaas is ons de laatste keer wat minder bevallen. We hebben een uur moeten wachten op de olijven en hier 4 keer om moeten vragen. Er was ons geen amuse aangeboden terwijl alle tafels om ons heen het wel kregen. En bij het hoofdgerecht een half uur op de patat moeten wachten.

Gelukkig smaakte het eten prima.

1. Hallo An, spijtig om te lezen dat niet alles naar wens was bij jullie. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat onze gasten een gezellige en smaakvolle avond hebben. Helaas was de service die bij ons hoog in het vaandel staat dus ondermaats. Excuus hiervoor. Ik hoop dat jullie binnenkort nog een keer ons restaurant bezoeken en dan ga ik het zeker goedmaken met jullie. Fijne jaarwisseling. Restaurant/Eetcafe De Gebroeders