1. Bij binnenkomst viel het me gelijk op dat het personeel heel druk met hun mobieltjes bezig was (had ik al vaker gezien als ik langsliep). Na ongeveer een minuut voor de balie gestaan te hebben, ben ik maar gaan hoesten om hun aandacht te trekken, aangezien de eigenaar die zonder mobiel stond maar schijnbaar geen zin had om me te helpen ook geen aanstalten maakte. Komt er een jongedame naar me toe en vraagt mij op een vervelende toon, kan ik u helpennnn.
    Bestelling gedaan en weer op weg naar huis, nou bij deze kan ik jullie melden dat ik nooit meer iets bij deze flut tent zal halen en jullie niet meer zal lastig vallen als klant als jullie druk met je mobieltjes bezig zijn. Kwaliteit was ronduit slecht, kleine porties, zelfs de mayonaise is drie druppels en een nare nasmaak. Dit soort patatzaken zouden ze moeten opheffen, er zijn genoeg goeie kwaliteit zaken die waar geven voor je geld (mijn favoriet was vandaag gesloten helaas).

1. Met je eens Cor en vooral dat ze zo druk zijn met hun smartphones, en dat waar de eigenaar naast staat. De eigenaar is een aardige vent maar het personeel is een stuk minder.