1. Vanavond gegeten bij Rijnmozaik. Het restaurant is gróót, en wij werden na achter geleid bij een openhaard vuurtje, gezellig, wel warm, maar ook geïsoleerd van de rest van het restaurant.

Het personeel is vriendelijk, daar is niets op aan te merken.

We hadden een combinatie van warme en koude voorgerechten, voor 4 personen, wat qua prijs absoluut niet overeen kwam met de kwaliteit, een klein bakje huzarensalade en aardappelsalade vind ik niet tot een Turks voorgerecht behoren, ook geen champignons in roomsaus. Er waren dolma's of iets anders echt Turks.

Het hoofdgerecht werd geserveerd met frites, boontjes (uit blik) in scherpe saus, bulgur en een salade, met als garnering op het bord een 'hoop' fruit, sinasschil, en nog meer fruit. Het hoofdgerecht was aardig, maar niet bijzonder.

Al met al, vriendelijk personeel, maar kan de kwaliteit van het eten niet beter maken. De prijs van het geheel is dan naar mijn inzien ook te hoog als men de kwaliteit van de gerechten bekijkt. Dit restaurant is niet voor diegenen die de échte Turkse keuken kennen, helaas.