1. Beste mensen van Het Wapen van Emmen, hierbij schrijf ik jullie mijn beloofde positieve recensie over het eten wat wij bij jullie kregen. Wij zijn met z'n drieën bij jullie wezen eten en waren over alles zeer tevreden. Op een gegeven moment was er bij jullie wat miscommunicatie in de keuken maar de bediening kwam op tijd bij ons om het te vertellen. En of het nu ging om de soep, het hoofdgerecht of het dessert alles werd door jullie heel goed bereid en was van perfecte kwaliteit. Ga zo door.

Vorige recensies van Geert Brinks

• Beste mensen van Het Wapen van Emmen. Hierbij schrijf ik jullie de bellofde positieve recensie. Wij hebben met z'n drieën genoten van een overheerlijke kerstmaaltijd uit jullie keuken. We vonden ook dat jullie de maaltijden met zeer veel zorg bereiden en het duurde niet al te lang voor wij alles hadden. Op een gegeven moment was er wat miscommunicatie maar daar werden wij op tijd over ingelicht. Als laatste over de maaltijden nog dit: of het nu ging om de soep, de hoofdmaaltijd of het dessert alles smaakte perfect. Ga zo door.