1. Prima daar. Heb 1 tip voor de cafetaria: er over nadenken om de mogelijkheid te bieden om te kunnen betalen met PIN. Waarom? Het gemak natuurlijk. Maar vooral omdat de pin-automaten van de Rabo buiten en ook van de ING binnen bij de Albert Hein héél vaak geen tien euro biljetten kunnen leveren, zelfs heel vaak ook geen 20 euro, en dan alleen maar 50 euro biljetten kunnen geven. Gebeurt echt wekelijks! Vind dat persoonlijk schandalig én super-irritant! En als je een 10 (of 20) euro niet kunt pinnen, tja, dan kan het voorkomen dat je niet even een patat of snackje kunt halen bij deze prima cafetaria! Jammer!
    En heb nóg een tip. Maak een website met info over wat te bieden, prijzen enz. Wil ik graag voor de cafetaria maken, pro deo, voor nop. Lijkt me een uitdaging en ik ben graag met dat soort dingen bezig. Groetjes.