1. Yume is sinds we het ontdekt hebben ons favoriete restaurant, eerlijk gezegd komen we er minimaal 3x per maand en omdat de menukaart zo uitgebreid is, verveelt het nooit. Sinds kort is het handig dat je kunt bestellen via de tablet, het eten is in no time op je tafeltje en dan smullen maar.

Elk gerecht is op zijn eigen wijze uniek, qua smaak niet te evenaren, we zijn vol lof over de koks die deze lekkernijen klaarmaken. Of het nu vis, vlees, de groenten, salades, de soep, de rijst of de desserts zijn voor ieder wat wils en nooit vlak van smaak. Alles op zijn eigen wijze uniek geserveerd.

Eigenaar Devy is altijd bereid iets uit te leggen of te verduidelijken, klasse! Op zo'n jonge leeftijd zo'n goedlopend restaurant te (kunnen) runnen, doen niet veel hem na, super aardige betrokken eigenaar die weet waar hij over praat.

Reserveren is handig, zelfs door de week is het er smoor druk.

We gaan met onze veeleisende familie daar eten met de kerst, beloofd een bijzondere menukaart te worden zegt Devy Ma dus we zijn weer vol verwachting.