1. Aniek van Loon

Op 'n zaterdagavond in november zijn we met 8 vriendinnen bij Central gaan eten. Vooraf gereserveerd en aangegeven dat we graag gebruik wilden maken van het keuzemenu van 20 euro per persoon (dat is voor grote groepen). We moesten even wachten voordat we aan tafel konden, maar we waren onder de indruk van hoe groot en netjes alle eetruimtes eruitzagen.
    We werden snel en goed geholpen. Wel vonden we het vervelend dat we naast het voor- en hoofdgerecht ook vooraf al moesten doorgeven welk nagerecht we wilden hebben. Dit betekende gokken hoe vol je zou zitten van al het eten en of je een cappuccino of koffie als nagerecht zou nemen, een beetje jammer. Volgens de bediening kon dit echter niet anders. Het eten was verder erg lekker en de porties precies goed. Dit keuzemenu was dus zeker een aanrader!

1. Beste Aniek,

Hartelijk dank voor de recensie, zijn blij om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad en lekker hebben gegeten.
    MBT het opnemen van de bestelling hebben we dit interen besproken. Normaal gesproken met een reservering van 8 personen moet dit geen probleem zijn om het dessert later op te nemen. Er is hier wat verwarring ontstaan omdat we dit bij grotere groepen wel in 1x proberen te doen. Dit ivm de voorbereidingen die getroffen dienen te worden.

Nogmaals hartelijk dank voor de recensie en gaan onze dienstverlening ermee verbeteren.
    Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet Anro