Enkel nog beschikbaar voor private dining en catering

Op dit adres zit nu: Joeff

1. Rianne en Desi

Wat een teleurstelling is deze high tea voor ons geweest. Ook wij hadden ons verheugd op diverse hartige en zoete hapjes, zoals ook genoten tijdens voorgaande high tea's. Het begon echter al helemaal verkeerd. Zonder aan ons te vragen of we alcohol dronken, werd een welkomstcocktail met alcohol geserveerd. Nadat we hadden aangegeven geen alcohol te gebruiken, werd de cocktail vervangen door een glas jus d'orange.
    Na ruim drie kwartier wachten bestond de eerste gang uit een glas sla met geitenkaas en dressing. Heel veel sla met heel weinig geitenkaas. Wat een enorme maagvulling na een rit van ruim een uur naar Breda.
    Weer drie kwartier gewacht voordat er een etagère met 2 mini loempiaatjes, 2 mini hamburgertjes en twee mini glaasjes pompoen soep werd neergezet. En mini waren de drie gerechtjes, dat kunnen wij de lezers verzekeren. En dan boften wij nog, aangezien onze buurdames het moesten doen zonder thee en zonder bestek. Terwijl er toch een bordje gereserveerd op hun tafel stond. Als tussengerecht een spoon bestaande uit ijs en tonic. Geen genot voor de smaakpapillen.
    Na wederom drie kwartier wachten, kwam het sluitstuk van de middag. Een teakhouten schaal van 40 cm doorsnede gevuld met 2 mini chocolaatjes, 1 petit four, 1 rode bieten macarone en een stukje chocolade mousse taart.
    Het is ook beslist geen gezellige zaak. Je zit op en in elkaar gepropt. Te veel tafels en stoelen voor een te kleine ruimte. Te veel herrie en het regelmatige geluid van het afgaan van een irritant ovenwekkertje. Voor 50,00 Euro hebben we een high tea gekregen die ver beneden onze verwachtingen lag.