1. Met 2 vriendinnen hier geluncht, smaak van het broodje was prima, tot ik tot mijn zeer grote schrik op een dik stuk glas beet. Het leek op een brok van dat zg veiligheidsglas. Daarop bord met brood en glasstuk achter de toonbank laten zien. Reactie: hoe kan dat nou. Ik neem weer plaats en tot mijn stomme verbazing komt er niemand aan mijn tafel, bediening niet, eigenaar niet. Helemaal niets.

Ik ga afrekenen en vraag waarom nu niemand bij mij komt. Wordt er gezegd "het is druk en u bent met uw vriendinnen aan het praten". Ik zeg "het lijkt mij beter dat u uw salades enz goed nakijkt want waar komt dat glas vandaan". Krijg een geïrriteerd antwoord dat hij de salades zelf maakt. Ik zeg "het komt toch ergens weg". Komt er een vrouw bij die op een boze toon zegt "het was plastic". Dat hoort er volgens mij ook niet in te zitten. Glas of keihard plastic, maakt niet uit, hoort niet in een broodje. Ben blij dat het me geen tanden heeft gekost!

Ik heb geen excuses gekregen, hoefde het broodje niet af te rekenen. Nou, dat lijkt mij logisch.

Ik en mijn vriendinnen komen hier nooit meer. Hele slechte reactie. Er werd gereageerd alsof jij als klant de fout hebt gemaakt. Kan echt niet. Excuses aanbieden is toch wel de minste reactie.

1,9