1. Susan & Marcel

Gisteren het perfecte "avondje uit eten" bij Que Pasa Veldhoven! Wat gebeurt daar?

- Binnenkomst door een heerlijk warm blazende heater in het voorportaaltje (waardoor geen koude trek en boze blikken van tafelende gasten als je de zaak binnenstapt :-)).

- Vervolgens genieten van de bijzonder sfeervolle inrichting, alsof je niet alleen uit eten bent, maar ook op vakantie!

- Het eten 2-4 gerechtjes per gang was goed verzorgd en zo heerlijk dat ik de neiging moest onderdrukken om de volgende ronde nog eens het zelfde te nemen (staartstuk met peren..mmmh!)

- Gezellige ambiance van Spaanse muziek op de achtergrond, onder het geroezemoes van een volle zaak (reserveren is dus wel aan te raden in het weekend).

- Ondanks de volle tafels toch snelle en goede bediening met een gezellige babbel!

Kortom, het was de rit (we komen uit het zuiden) zeker waard en wel voor herhaling vatbaar! Groetjes en bedankt!
    Susan & Marcel