1. Vandaag voor het eerst gegeten bij restaurant Set For Wish. We hebben ons erg verheugd op deze avond omdat we vaak langs het restaurant liepen. Het zag er goed uit en echt op z'n Japans.

We werden vriendelijk ontvangen en bestelden twee gerechten voor elk gerecht afgerond 13 euro. Toen het eten eenmaal kwam rook het wel lekker. We namen een hapje maar schrokken erg van het eten! Sommige ingrediënten waren nog steeds bevroren toen we het opgediend kregen. Dit kan echt niet voor een gerecht in een restaurant! De uitgebreide gerechten die we hadden gekozen bestonden uit een ''gewone noodlesoepje'' met ingrediënten uit diepvries en blik. Dit had ik overigens zelf thuis ook kunnen maken. De garnalen waren erg flauw van smaak. Daarnaast aten we 90% noodles en de rest bestond uit vlees/vis. Wat ik overigens erg gierig vind.

5,1

1. Erg jammer dat u niet heeft aangegeven in het restaurant, dan hadden we er iets aan gedaan. Dan hadden we het kunnen herstellen b.v een nieuwe maken. Wel erg gemakkelijk om niets te zeggen en een negatief review te geven. Wij vragen altijd de klant of alles naar wens was.De noodle soep die ik serveer is gewoon hetzelfde op de kaart.