1. An van roekel

Zeer zeer slechte ervaring, absoluut niet voor herhaling vatbaar!! Dat dit soort horecagelegenheden nog mogen bestaan is een regelrecht misdrijf. Dit soort bedrijven verdiend het niet om gasten te ontvangen. Wij zijn voor een gezellige avond gaan eten in dit restaurant. Wat we hier hebben gezien en gehoord is bijna niet te geloven. Zeer klant onvriendelijke eigenaren, we kregen niet de indruk dat ze blij waren dat we kwamen eten. Geen interesse, geen vriendelijkheid. Het leek wel of alles teveel was. Er kon amper een goede avond vanaf.

Wat nog het meest schokkende was, de manier waarop zij met hun personeel omgingen. Dit was verschrikkelijk!! In bijzijn van gasten werd een van hun personeelsleden zeer onheus bejegend. Terwijl we zagen dat de gastvrouw haar uiterste best deed om het ons naar de zin te maken. Wij waren absoluut zeer tevreden!!! Toch vond een van de eigenaren het nodig om haar compleet onderuit te halen. Bijna misdadig!! Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Achter de bar stond een jonge dame haar werk te doen, ook zij kreeg de ene naar de andere negatieve opmerking. Wij konden bijna woordelijk horen hoe zij zeer associaal werd bejegend door de eigenaar. Dit was zeer verdrietig om te zien en te horen! Achteraf gezien hadden we moeten ingrijpen. Geen woorden voor, dit soort bedrijven moet u mijden.