Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. Gisteravond hier voor het eerst gegeten met 3 personen. Het was echt ronduit slecht en wij komen hier nooit weer. De tapas zelf zijn opzich wel lekker, maar de bediening is echt slecht. Er is geen 1 tapasronde bij ons goed gegaan. Eerste ronde ontbrak er al wat, dus dit hebben we laten zitten. Daarna lang moeten wachten op kaartje voor de tweede ronde, ongeveer een half uur. Hierbij ontbraken na 40 min nog altijd alle tapas van twee personen. Wij gaven dit door en werd ons verweten dat wij dit terug naar de keuken hadden laten brengen, maar nooit tapas aan tafel gehad.. Bij onze derde ronde ging alles mis, na 45 min nog steeds niks gekregen, terwijl een stokbrood wel in 2 min klaar kan zijn. Wij dus weer vragen, kwamen ze er
    met een verfrommeld papiertje aan, lag onze bestelling dus al in de prullenbak. Daarna nog 40 min gewacht voordat we het alsnog kregen. Tussendoor zijn ze ook nog onze drankjes vergeten, waardoor we 45min op onze cola moesten wachtten. Na afloop werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had, of een fijne avond gewenst, welk mij vanzelfsprekend lijkt. Het was betalen en dan de deur uit. Voor ons 3 dus 1x en nooit weer, volgende keer gaan wij weer elders heen!