1. Veel te veel mozzarella (waarschijnlijk het goedkoopste ingrediënt) op de pizza's en sommige ingrediënten waren gewoonweg weggelaten.

Bediening zeer onprofessioneel. Men kondigde de gerechten aan met het nr. (alsof je onthoudt welk nr. je hebt besteld), de dames wisten waarschijnlijk niet eens de naam van het gerecht. Stelden ook onnodige vragen over de simpelste verzoeken. Weinig ervaring zo lijkt het.

Ondanks wat op de menukaart van hun website staat beschreven, kon men geen dessert serveren. Dat de bediende dat eerst moest vragen aan de basin was opmerkelijk, dat weet je toch wel als je daar werkt?

Aangezien ik in andere reviews zie dat mensen soms wel en soms geen desserts kregen, denk ik dat men gewoonweg geen zin heeft om desserts te maken als het even te druk wordt. Maar dat klinkt ook niet echt plausibel, want toen ik verhaal ging halen waren de dames alleen maar druk met kletsen aan de bar.

Afrader.