1. Toplocatie voor een lunch of een stuk appeltaart! Verzorgde broodjes en goede koffie. Attent personeel wat ondanks de drukte op een zaterdagmiddag uitleg geeft over mogelijkheden met een allergie! Gezellig interieur en leuk om de keuken en bar te kunnen zien die zich in het midden van de zaak bevinden.

1. Bedankt voor uw leuke reactie. Zaterdagmiddag is inderdaad heel erg druk. Ook een keer leuk om te doen is om bij ons te komen dineren. Net als overdag werken wij met verse producten en kunnen wij in een rustige ambiance vertellen over onze gerechten en wijnen. 's Avonds zijn wij van donderdag t/m zondag geopend.

Vorige recensies van Agnes

• Tegenwoordig hebben wij op de heerlijke appeltaart na, ook de dinerkaart ontdekt! Sukade gerecht is echt mijn favoriet, ook de wisselende vis is een aanrader. Erg vriendelijk personeel, oplettend en zeer attent.