1. Wat mij betreft nooit meer. Wat word je opgelicht voor €24,-- inkoop was misschien 5 euro. Zelf hebben wij een restaurant, maar dit hoor je niet aan de gasten te geven. Snap best dat je veel omzet wilt draaien, maar dit is belachelijk.

Sla was week met 1 of ander raar sausje. Wat we bestelden werd niet uitgeserveerd. Duidelijk aangegeven, maar kregen een boze blik toegewezen, aangezien zij vonden dat we dat wel hadden besteld. Saus uit een plastic bakje. Als je je eten op had, dan moest je gelijk wegwezen. Om de 5 minuten vragen of we nog wouden drinken terwijl het glas halfvol zat.

Jammer dat er ook klanten om ons heen klaagden en maar niks zeiden. Wel dat ze nog erge trek hadden. Jammer, want de locatie is leuk en het interieur wel aardig.

2,9

1. Gina Veen
    Van restaurant

Beste Meneer/Mevrouw Verhout,

Hierbij wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de slechte ervaring die u bij ons heeft gehad. Het pijnigt mij om dit te lezen. Ondanks dat het druk kan zijn bij ons willen wij absoluut een goede kwalitatieve service leveren, zowel vanuit de bediening als de keuken. Ik ga dan ook werk maken van uw klacht opdat dit probleem in de toekomst voorkomen kan worden.

Wij hebben u zeker niet het gevoel willen geven dat u meteen weg moest, drukte of niet, uw tafel is uw tafel zolang u besluit te willen blijven genieten. Nogmaals mijn oprechte excuses.

Ik hoop u in de toekomst nog een keer te kunnen verwelkomen in de hoop dat wij kunnen bewijzen wel de kwaliteit te leven die wij beloven. Mocht u ons een tweede kans willen geven, hoop ik dat u bij ons een reservering plaatst, om er zeker van te zijn dat alles in goede orde zal verlopen en dat u goed ontvangen word, kunt u naar mij vragen bij uw reservering en evt. bij aankomst.

Mijn naam is Thara en ik hoop u persoonlijk mijn excuses nogmaals aan te kunnen bieden namens mijn collega's van de bediening en de keuken en ik hoop u een goede tijd te kunnen bezorgen mocht u ons nog een kans willen geven.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,