in Veenendaal

Welkom bij Restaurant Mucha!

1. Zeer slechte ervaring gehad bij Mucha en ik waarschuw een ieder die van plan is om daar Wildvlees te gaan eten en zijn gebit wil behouden. Mijn tafelgenoot bestelde Duif en beet al snel op een hagelkorrel en ik zelf bestelde Eend dat ook vol met hagel bleek te zitten. Aan tafel liet ik al aan de eigenaresse zien dat we op hagel hadden gebeten. Zij schamperde echter dat het in ieder geval Wild was dat gereserveerd werd. De volgende dag brak mijn kies en nam ik contact op met Mucha om te informeren naar de aansprakelijkheid hiervoor. De getergde eigenaresse vond me maar vervelend. Eerst vroeg ze zich nog af of mijn gebroken kies wel door de hagel kwam?! Daarna merkte ze op dat ze tegenwoordig zelfs voor gestolen jassen aansprakelijk gesteld werd. Volgens haar kok lag het probleem gewoon bij mij. Maar goed ze zou later contact met me opnemen en een ander uitzoeken. Uiteindelijk heb ik helemaal niets meer van Mucha vernomen, zelfs niet na meerdere reminders. Na een klein onderzoek blijkt dat Wild dat vol met hagel zit, dieronvriendelijk is afgeschoten en dat een kok het vlees altijd dient te controleren op hagelkorrels. Een consument kan een restauranthouder daarom altijd aansprakelijk stellen. Conclusie personeel is niet op de hoogte en onfatsoenlijk door helemaal niets meer van zich te laten horen. Wij gaan daar nooit meer eten en de tandarts rekening volgt nog!