1. Piere Le Grand

3-11-2015:
    Afgelopen week in dit restaurant gegeten. Nooit meer! Bij aankomst bij onze tafel kregen we direct de menukaart in onze handen terwijl wij nog naast onze toegewezen tafel stonden en onze jas nog niet eens uit hadden kunnen.

De pizza's die wij kregen waren ver beneden alle peil! De borden werden op tafel geslingerd en men keek je niet eens aan terwijl de pizza's voor je neer werden gezet. De bodem was zo dik als vloeipapier. Die van mijn vrouw had niet eens een bodem onder de kaas! Zelf had ik een pizza met zeevruchten. Kennelijk moesten deze nog worden opgevist want ik heb ze niet kunnen ontdekken. Het biertje bij het eten was al ontdaan van de schuimkraag voordat het op tafel werd gesmeten. Gelukkig werd alles zo enorm snel op tafel geslingerd dat we binnen 35 minuten weer buiten stonden.

2,5