1. We maakten gebruik van de AH actie en hadden vrije keuze uit alle gerechten op de kaart. Tomatensoep vooraf, mixed grill als hoofdgerecht en vanille-ijs met slagroom als toetje. Heerlijk gegeten, grote porties, gevarieerdheid in sausjes en alles heerlijk klaargemaakt! Prijs-kwaliteitverhouding is goed, je betaalt zeker niet te veel voor wat je krijgt.

De sfeer was gezellig, maar vanwege de grote drukte een beetje chaotisch en het personeel rende van hot naar her om iedereen snel aan het eten te krijgen. Wat mij betreft had de tijd, die er tussen het opdienen van de verschillende gangen van het menu zat, wel wat ruimer gemogen: ik vond dat een beetje te veel gehaast. Het personeel was, ondanks de drukte, wel heel erg vriendelijk en de service was gewoon goed.

Zeker een restaurant om in gedachten te houden als je voor een prima prijs uitstekend wilt eten op een locatie, die perfect is gelegen bij openbaar vervoer, het centrum en het uitgaansgebied van Utrecht.