1. Afgelopen weekend wederom van een kippetje piri piri mogen genieten. Bij binnenkomst werd ik in de hal vriendelijk verwelkomd door een jongedame. We hadden niet gereserveerd, maar dit was geen enkel probleem, ze hadden de tafel om half 7 wel weer nodig. In 2 uurtjes tafelen moet ons altijd wel lukken.

Na de drankjes besloten we ieder een menu'tje te bestellen en die 2 deugnieten een kindermenu'tje. Die 2 moesten we ophalen voor het eten, want die waren in het speelhoekje bezig.

Het eten was wederom erg lekker en zeker voor dat geld! Goedkoop en leuk uit eten kan dus nog wel. De sfeer in het restaurant is erg goed en de locatie prachtig. Wij zaten aan de voorzijde en dan heb je een prachtig uitzicht op de schaapskooi. De bediening was erg attent en we konden kosteloos frieten bijbestellen waar we geen gebruik van hebben gemaakt, want we zaten al erg vol.

Als we aan de kinderen vragen waar ze de volgende keer willen eten dan willen naar Juffrouw tok. Keep up the good work!