Op dit adres zit nu: Le Bua Plaza

1. Ik wil al enige tijd een recensie plaatsen over dit restaurant omdat ik vind dat ze dit meer dan verdienen, zeker in verhouding tot de waardering van andere (Thaise) restaurants op deze site. In de afgelopen jaren heb ik met mijn vrouw diverse Thaise restaurants bezocht in Eindhoven, maar Thai Anek is toch echt onze favoriet. Hier zijn we al diverse malen teruggekeerd.

Het eten is top, echte Thaise smaakvolle gerechten en alles wordt dagelijks vers gemaakt. Daardoor kan je ook per gerecht de pittigheid eventueel laten aanpassen mocht je dat willen. De aankleding is authentiek en aan veel details is aandacht besteed, de gastheer is altijd vriendelijk en heeft voor iedereen persoonlijke aandacht. Wanneer je een goed Thai's restaurant zoekt zit je hier zeker goed. Wij komen zeker terug.