1. Jos 338 punten

Bij dit tapasrestaurant zijn we nu al een paar keer geweest. Wat ons hier aanspreekt is de kwaliteit van de tapas, je zit er ongedwongen en fijn en ze hebben naast een uitgebreide wijnkaart ook een aantal lekkere speciaal bieren op tap of fles die goed combineren met de tapas.

We hebben in dit restaurant, de keren dat we er waren, zowel het tapasmenu als gewoon van de kaart besteld. Het tapasmenu bestaat uit twee gangen. Bij elke gang krijg je een groot bord met diverse tapas erop (op hun website staat het menu). Prima smaken! Het is geen tapas met culinaire verrassingen, maar wel allemaal lekker gemaakt. In de regel is dit voldoende, al had ik zelf bij de laatste keer wel nog wat 'trek'. Als je besteld van de kaart, zijn diverse keuzes mogelijk. Porties zijn dan ook royaler. En voor de gemiddelde eter zal zo'n 5 tapas in totaal voldoende zijn. Het eten is op zich niet zo heel duur. Wel vind ik de wijn en bier wat prijzig, maar ook niet erg afwijkend van andere restaurants. Al met al een aanrader en voor ons een plek om terug te komen.

Vorige recensies van Jos

• Jos

Lekker gegeten! We hebben het 'standaard' tapasmenu laten komen. Eerst koude gerechten, daarna warme gerechten. Precies wat anderen hier ook al schrijven: geen 'haut cuisine', maar eerlijke en verse smaken. Ook voldoende te eten. Daar een paar lekkere Belgische bieren van de tap bij gedronken. Heerlijk! Je kunt er ook lekker natafelen. De sfeer vonden wij prima. Je zit feitelijk in een kroeg met zaal. Dat geeft een 'bruine' sfeer. Verwacht dus geen spaanse tierlantijntjes (hoeft voor ons ook niet). Maar gewoon een prima plek om lekker te tafelen en na te tafelen. Aanrader!