1. kim 247 punten

Wij zijn geweest met een actiebon. Op zich een leuke manier om nieuwe restaurants uit te proberen voor een kleine prijs. Eten was lekker, hier was weinig op aan te merken. Alle sausjes, kruiden etc. wel uit flesjes en blikjes, maar hier is eigenlijk niks mis mee.

Op de service heb ik wel wat verbeter puntjes (wij als horeca mensen hebben ons hier wel echt aan geërgerd). Het begon al met een mandje stokbrood (met heerlijke kruidenboter), wij kregen dit omdat de keuken een grote achterstand had om 17.00u! (Beetje raar dat ze dit hardop zeggen, begint al niet goed dachten we...)
    Vervolgens wou ik de javaanse kippensoep, maar die was op, terwijl we de eerste gasten waren, want was soep van gisteren. Na de eerste gang hebben we een uur gewacht op de tweede (mag de bon pas inleveren als heel het eten op is). Hij zei ook: "Sorry, ik had jullie bonnetje al veel langer ingeleverd kunnen hebben."
    We hadden al enkele glazen wijn op en vroegen om wat water bij de wijn, een karafje, dit kon niet omdat het 'te druk was', glaasje water mocht wel, maar hier wachten we nu nog steeds op. Vervolgens kreeg ik mijn nieuwe glas wijn in een gebruikt glas, als ze hetzelfde glas nog een keer willen gebruiken omdat dit afwas scheelt, hadden ze het aan tafel in moeten schenken.
    Er was 1 serveerder die alles alleen moest doen, en 1 die alleen drank in mocht schenken. Er was 1 chefkok, die heel hard werkte en 2 stagiairs die eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen, werden niet aangestuurd, de chef deed eigenlijk alles. De eigenaar kwam halverwege de avond bijspringen in de keuken, maar had veel beter bij kunnen springen in de bediening is onze mening.
    Ik snap de mensen betalen er bijna niks voor, maar is toch héél erg belangrijk om de mensen met een prettige ervaring naar huis te laten gaan, anders krijg je het tegenovergestelde wat je wilt bereiken (dat de mensen terug komen voor de volle prijs) ben ik bang...

Vorige recensies van kim

• kim

Vandaag voor het eerst hier geweest. Eten was gewoon goed en het menu was goedkoop. Eigenaar nam ook echt even de tijd om met je te komen kletsen. Die tijd was er wel,want wij waren de enigste die er zaten. We waren ook wel vroeg van 17.00 tot 18.30. Toen we aankwamen moesten we nog wel even zoeken, was aan de buitenkant absoluut niet duidelijk dat dit een restaurant is. Dachten eerst dat dit een bar ofzo was.