1. Vandaag voor het eerste keer hier gegeten, maar helaas zal ik niet zo snel een tweede keer gaan.

Wij kwamen binnen en werden snel genoeg geholpen en naar onze tafel gebracht. Een snelle uitleg over hoe het in werking ging en dan konden wij gewoon aan de gang. Wij liepen langs al de verschillende gerechten en het waren er veel, en ze zagen goed en vers uit.

Wij gingen lekker wat pakken. Binnen drie minuten was ik al terug bij onze tafel, klaar om te eten. En hier begon het eerste probleem. Alles op mijn bord was kamertemperatuur tot lauw. Niks was goed warm. En dat vind ik persoonlijk gevaarlijk met gerechten zoals garnalen, kip en varkensvlees. Niks van de voorbereide gerechten waren de wettelijk 70ºC. Dus ik heb bijna niks van mijn eerste bord gegeten. Ik gaf het door aan één van de medewerkers die het zouden doorgeven, maar een kwartier later was er niks veranderd. Hierna ging ik alleen naar de wok, grill en Italiaanse gerechten, omdat veel van die gerechten vers waren bereid, en die smaakten wel goed en waren ook warm genoeg.

Bij afrekenen aan het eind van eten heb ik het probleem ook bij de kassière doorgegeven, maar haar reactie was dat het mijn eigen schuld was omdat ik het eten niet gelijk op had gegeten. Wat de sfeer betreft: ik vond het persoonlijk niet gezellig.

4,9