1. Voor de tweede keer een teleurstelling. De eerste keer met een verjaardagskortingskaart. Geldt niet als je kind een menuutje neemt en 4 volwassenen van de kaart eten. Immers, het kindermenu is een aktie en dan geldt het niet.

Tweede keer was vandaag. Kinderen eten een gratis kindergerecht als er een betalende volwassene is en de bestelling voor 17.30 uur wordt gedaan. Geldt dus niet als je kinderen het 3 gangenmenu nemen. Dat is volgens de bedrijfsleider geen gerecht dus geldt het niet. Ook geen aftrek ofzo. Misleidende reclame.

Ik ben klaar met dit restaurant door de attitude. Jammer, want je kunt er best eten met kids.

1. Het is zeer spijtig om te vernemen dat de aanbieding (Kinderen tot 12 jaar eten een gratis een KINDERGERECHT bij bestelling voor 17.30 uur / per betalende volwassene) op de e.e.a. manier niet duidelijk is gecommuniceerd naar u toe.
    We zijn in de veronderstelling dat wij de aanbieding duidelijk verwoord hebben, maar wellicht hadden wij u ook bij de bestelling nog kunnen melden dat u alleen de kindergerechten GRATIS krijgt i.p.v. een kindermenu.
    Tevens is deze aanbieding niet geldig in combinatie met andere acties.

Nogmaals onze excuses voor het misverstand wat is ontstaan.
    Restaurant Malkenschoten