1. Vaak langs het restaurant gelopen maar nooit naar binnen gestapt, je kunt immers niet naar binnen kijken omdat het restaurant in een kelder is gevestigd. Door de goede recensies was mijn nieuwsgierigheid gewekt en het is zeer goed bevallen.

Bij binnenkomst werden we warm onthaald, onze jassen werden aangenomen en bij de tafel werden zelfs de stoelen voor ons aangeschoven, je voelt je gelijk welkom. Er wordt goed de tijd voor je genomen en mocht je een aanpassing van een gerecht willen dan is dit gewoon mogelijk. Zulke goede service heb ik lang niet meer ervaren.

Ondanks dat het restaurant in een kelder zit is de sfeer goed. Wel mis ik wat muziek op de achtergrond in het restaurant, dit zorgt voor meer sfeer en ook dat je niet iedereens gesprekken hoeft te horen.

Het eten is erg lekker en mooi gepresenteerd. Ik had een medium pittig gerecht die goed pittig was maar de smaken van het gerecht kwamen nog steeds goed tot zijn recht. Indien je het eten niet pittig genoeg vind kun je het altijd pittiger laten maken.

Een hele fijne avond gehad bij Le Thai Cuisine, volgende week gaan we weer!