1. Danieëlse

Afgelopen weekend dachten we lekker te gaan eten bij jullie, gezien de recensies moest het wel goed zijn. Jammer dat het zwaar tegenviel.

De voorgerechten waren prima, dus vol goede moed zaten we te wachten op ons hoofdgerecht. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was wat aan de lange kant, maar dat mocht de pret niet drukken want lang wachten zou zeker beloond worden. Dat was in het geheel niet het geval. 1 persoon had sardientjes besteld, deze zaten vol graten, gezien de grote hadden de graten wel verwijderd kunnen worden. Een ander persoon had spaghetti met tonijn besteld, de tonijn moest met een vergrootglas gezocht worden en wat er in zat was vreselijk droog. Ook de inhoud van de ravioli was minimaal.

Jammer want de bediening was ontzettend aardig, maar ja alleen met aardig zijn red je niet in een restaurant. Nog een tip voor als de wachttijden lang blijven tussen de gerechten in. Kom wat vaker langs om te vragen of men nog iets zou willen drinken want ook dat was minimaal en de winst zit toch echt in een paar extra drankjes.

3,7