1. Op 4 oktober gingen wij even snacken bij Lobo. We waren er reeds lange tijd niet meer geweest maar wisten nog wel dat Lobo een zeer goede naam heeft in de provincie.

Even voor 20.00 uur bestelden we een patatje oorlog, een kalfskroket en een frikandel speciaal, met de bedoeling deze bij jullie te nuttigen. We kregen het eten in een tasje en werden de zaak uitgewerkt op zeer klantonvriendelijke wijze. We werden er niet op gewezen dat Lobo om 20.00u sluiten ging.

Thuisgekomen was het eten aardig afgekoeld, de kalfskroket bleek een goulashkroket en de frikandel was van inferieure kwaliteit.

Beetje jammer voor een cafetaria die haar naam toch hoog moet houden.

1. Hallo Willem,

Ten eerste spijt het mij dat u uw bezoek aan Lobo niet naar verwachting was.
    het klopt idd dat u een goulash i.p.v. een kalfskroket hebt gekregen dit was mijn fout.

Lobo sluit om 20:00 u kwam om 20:00 aanrijden en toen heb ik uw bestelling alsnog gemaakt in de veronderstelling dat u het wilde meenemen, als u mij had gezegd dat u het bij ons wilde opeten had dit geen enkel probleem geweest.

Bij deze wil ik uw bestelling ook vergoeden bij uw volgende bezoek.

met vriendelijke groet,
    Maico Visser